Za osnovnošolce (1. – 6. razred) s težavami na področju branja, pisanja, jezikov, matematike, govornega izražanja, strahu pred ocenjevanji,… ne glede na to, ali ima otrok odločbo in opredelitev težav ali ne.
Podrobnejši opis in slike storitve spodaj (preberite tudi Pogosta vprašanja z odgovori).
Kaj boste pridobili?
Zmanjšujemo več težav, ne samo ene.
Upoštevam vse vidike otroka: telesne, umske, vedenjske in čustvene. Vsi so med seboj povezani in le s celostnim pristopom dosežemo globlje, dolgoročnejše spremembe. Ob dobrem načrtu se, ko začnemo lajšati prvo težavo, s tem že pripravlja ‘teren’ tudi za izboljšanje drugih.
Delamo s telesom, ne na papirju, vaje so igra.
Rešitve so v obliki vaj, večinoma predstavljenih kot igre, ki pomagajo otrokovemu živčnemu sistemu preko giba in dotika. V primeru skotopičnega sindroma pa so rešitev posebne barvne folije in očala. Otrokom ne dajem dela šolskega tipa (sedenje za mizo, knjiga, zvezek). Tudi zato vaje navadno dobro sprejmejo.
Zares razumete otrokove težave in se naučite širše uporabnih vaj.
Ker samo vi lahko delate z otrokom vaje dovolj pogosto, morate njegove težave, njihove vzroke in delovanje vaj čim bolje razumeti. Vse vam temeljito razložim, vaje si lahko zapišete, narišete ali posnamete, in sprašujete, kolikor je potrebno. To znanje bo ostalo z vami. Takoj ali pa kdaj kasneje ga boste lahko uporabili še za druge otroke, za sorodnike, prijatelje, zase …
Srečujemo se v prijaznem okolju.
Celostno učno pomoč izvajam v svojih prostorih, okolje je domače in pristop sproščen, zato je tudi počutje otroka (in staršev) drugačno kot ob obiskovanju večjih svetovalnih centrov in institucij. Večina vaj se izvaja na preprogi ali na masažni mizi, sodelujejo pa še razni pripomočki in tudi nekaj plišastih pomočnikov.
POGOSTA VPRAŠANJA
Da, in sicer najbolje 3 – 4x tedensko. Brez muje se še čevelj ne obuje, kaj šele omili težave pri disleksiji ali premaga kak drug učni ali vedenjski izziv.
Večinoma so potrebna srečanja po 1 uro na teden ali na dva tedna v obdobju več mesecev. Prvi premiki se pokažejo kmalu (po nekaj tednih), za temeljitejše ‘ponastavitve’ pa telo in možgani potrebujejo veliko utrjevanja. Da bo rezultat, ki ga dosežemo v dveh ali treh mesecih, ostal za stalno, je potrebno vložiti še nekaj dela. Seveda je vsak posameznik drugačen, trajanje in uspeh bosta odvisna tudi od starosti otroka (mlajši je, lažje je!), od tega, kakšne težave ima, pa tudi od vaših življenjskih okoliščin, kako bo proces stekel in ali se mu boste lahko posvetili skozi več mesecev.
Kadarkoli, torej v kateremkoli mesecu šolskega leta ali tudi med poletjem, seveda pa bo tem lažje, če se oglasite čim prej in ne čakate, da se težave potencirajo.
Pred njim se pogovorimo po telefonu, nato pridete z otrokom (en starš ali oba), se usedete in opazujete. Moje spoznavanje z otrokom obsega predvsem različne gibalne igre, s katerimi preko drže, gibov in otrokovih odzivov ugotavljam delovanje njegovih živčnih povezav in zaznavanja ter določim smer reševanja težav. Po potrebi starš/a tudi sodeluje/ta pri kateri od iger, večinoma pa le opazuje/ta. Na prvem srečanju dobite tudi prvo vajo ali dve za doma. Na koncu (če je možno otroka zaposliti) ali pa kasneje staršem obrazložim vse, kar je bilo izvedeno, ter podam opažanja in predloge za nadaljnje delo. Če kaže, da ima otrok skotopični sindrom (izpolnite poseben vprašalnik), se dogovorimo, da je eno od naslednjih srečanj posvečeno samo presojanju tega.
Najbolj celostna metoda, ki jo tudi največ uporabljam, je MNRI®, nevrosenzorno-motorična integracija refleksov po metodi ruske avtorice dr. Svetlane Masgutove. Za delo s skotopičnim sindromom uporabljam metodo Irlen po licenci Irlen Institute iz ZDA in v tesnem sodelovanju z Inštitutom za skotopični sindrom Slovenije. Pri težavah z matematiko uporabljam metodo, ki jo je na podlagi kombinacije znanj Montessori pedagogike in MNRI® razvila kolegica dr. Apolonija Klančar in je podrobno opisana v priročniku ‘Matematika steče!’ Poleg tega uporabljam po potrebi še pristope in znanja iz drugih znanstvenih in strokovnih virov ter posamezne vidike znanja joge (npr. učenje pravilnega dihanja).
Zgodbe dosedanjih strank
Po treh letih obiskovanja razvojnega centra in testiranj hčere zaradi učnih težav sva skoraj obupala. Težave pri matematiki in branju so bile vedno slabše. Nihče pa nama ni dal niti enega nasveta, kako otroku pomagati. In smo prišli do dr. Urške Sešek, ki nama je prva znala pojasniti, kaj se sploh dogaja. Hči ima skotopični sindrom in to je glavni vzrok njenih težav. Z uporabo barvne folije in različnih vaj, ki nam jih je dr. Sešek predstavila in ki se zelo razlikujejo od vsega do sedaj, pa lahko rečem samo iskrena hvala. Hči bere veliko bolje, koncentracija se je bistveno izboljšala in prvič v vseh letih šolanja je pri matematiki tudi dobila odlično oceno. Poleg tega pa je hči navdušena nad vsakim obiskom pri njej. Toplo priporočava obisk vsem staršem, ki imajo otroke s podobnimi težavami.
Sara in Peter Kuželj
Do gospe Sešek sem prišla po priporočilu kolegice. Iskala sem nekoga, ki bi se celostno posvetil težavam 9-letne hčerke Julije, hkrati pa meni dal potrditev, da ima težavo in me usmeril. Že od prvega obiska dalje je bilo hčerki všeč, vaje se ji niso zdelo prenaporne, nasprotno – celo zabavne in komaj je čakala na naslednji obisk. Poleg samih nasvetov za branje, ki ji je najbolj delalo preglavice, sva s hčerko dobili navodila za vaje za treniranje očesnih mišic, vaje za umiritev, gospa Sešek pa mi je pokazala tudi posebno masažo, katero hčerki izvajam zvečer in zdi se mi, da odkar to počnem, je tudi najin odnos s hčerko boljši oz. bolj umirjen. Definitivno drugačen pristop k učnim težavam!
Julijina mama
Pokličite 040 878 640 ali pišite na [email protected]